سرهنگ پاسدار موسی انصاری گفت: مردم و انقلابیان ایران اسلامی در 13 آبان پیام استکبار ستیزی سردادند.
کد خبر: ۹۰۷۲۳۷۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار موسی انصاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در جمع کارکنان این سپاه گفت: ایستادگی در برابر استکبار و زورگویان و شکستن ابهت پوشالی آنان درس بزرگی است که حوادث 13 آبان به ما می دهد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) از وقایع 13 آبان به‌عنوان انقلاب دوم ملت یاد کردند، تصریح کرد: ملت انقلابی ایران در این روز، با تسخیر لانه جاسوسی، راه نفوذ آمریکا به انقلاب اسلامی را سد کرد و این روز باید به‌خوبی گرامی داشته شود.

انصاری افزود: مبارزه با استکبار تعطیل پذیر نبوده و از مبانی اولیه انقلاب اسلامی است، یعنی ما تابع قرآن کریم هستیم و اگر مبارزه با استکبار نباشد، ما هم نخواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  شهرکرد افزود: وقتی در 37 سال قبل، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، آمریکا در بخش عمده‌ای از جهان، قدرت نخست، بلامنازع و تعیین‌کننده معادلات نظامی، سیاسی و امنیتی مراکز مختلف جهان به‌ویژه در منطقه ما یعنی خاورمیانه بود.

انصاری گفت: امام راحل با درایت و تیزبینی و با اتکال به خداوند بزرگ پنجه در پنجه دشمنان قسم‌خورده ملت ایران انداخت و با حمایت مردم، الهام از حضرت حق و به برکت انسجام و پایمردی علما و روحانیون و نیز با تکیه بر فرهنگ اهل‌بیت (علهیم السلام) توانست در مدت کوتاهی  درسی فراموش نشدنی به آمریکایی‌ها بدهد.

وی در پایان تصریح کرد: این روز بزرگ یادآور 3 واقعه مهم از جمله تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343، شهادت مظلومانه دانش آموزان بی گناه در سال 1357 توسط رژیم منحوس پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) است.

ارسال نظرات