حجت الاسلام فتاحیان: اربعین حسینی به عنوان یکی از نمادهای قدرت جهان تشیع، میثاق و همبستگی در بین آحاد محبان راه سیدالشهدا(علیه السلام) شناخه شده است.
کد خبر: ۹۰۷۲۳۶۸
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مسایل دینی و فرهنگی در جمع کارکنان سپاه ناحیه شهرکرد، با اشاره به خیل عظیم و بی نظیر عاشقان و زوار حسینی در کربلا گفت: حماسه اربعین حسینی یک واقعیت و رویداد همراه با شور و شعور است که مردم با عشق و علاقه آن را دنبال ی کنند.

حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان بیان کرد: بسیاری در داخل و خارج تلاش کردند که روحیه ملی‌گرایی و بسیاری از جنبه‌های به قول خودشان ناسیونالیستی را در جریان پیاده‌روی اربعین مطرح کرده و از این گذرگاه، ایجاد شکاف کنند و یا تأثیر این حرکت عظیم را به حداقل برسانند، اما هرگز موفق نشدند و اتفاقاً همبستگی میان دو ملت ایران و عراق و سایر مردم از کشور‌های مختلف بیشتر و بیشتر شده است.

وی با اشاره به سانسور خبری این واقعه عظیم از جانب رسانه های مدعی بی طرفی در دنیا گفت: هر سال استقبال جهانی برای حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی افزایش چشمگیری می‌یابد ولی سانه های عرب از پوشش خبری این اجتماع دهها میلیونی جهان اسلام وحشت دارند.

ارسال نظرات