خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند گفت: نیم درصد سهم کتابخانه‌های شهرستان در شهرداری‌ها تا دو هفته آینده پرداخت شود.
کد خبر: ۹۰۷۲۳۴۹
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

پرداخت سهم کتابخانه‌های شهرستان نهاوند در شهرداری‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در جلسه مشترک انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند ضمن تاکید به پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه‌ها توسط شهرداری‌های شهرستان اظهار کرد: این رقم می‌تواند کمک خوبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان باشد.

وی افزود: فضای مجازی و اینترنت با وجود اینکه داری یک ظرفیت است، می‌تواند یک تهدید برای کم شدن سرانه مطالعه و کتابخوانی تلقی شود بنابراین وظیفه متولیان فرهنگی در شهرستان باید در این زمینه تلاش بیشتری برای ترویج فرهنگ کتابخوانی انجام دهند.

فرماندار نهاوند گفت: با توجه به ظرفيت شهرستان و سابقه تاريخي، انتظار ما در بحث سرانه، عضويت و ساير بخش‌هاي مربوط به کتاب و کتابخواني بيشتر است و رشد ۲۷۳ درصدی در زمینه عضویت کتابخانه‌های شهرستان نسبت به سال گذشته حکایت از این ظرفیت بالا است.

وی فعاليت مجمع خيرين کتابخانه ساز شهرستان را مطلوب ارزیابی و عنوان کرد: برای گسترش و رونق فرهنگ کتاب و کتابخواني باید از این ظرفیت بیشتر استفاده کنیم.

ناصری انجمن خیرین کتابخانه‌ساز این شهرستان را پیشگام در اعتلاء و ارتقای جایگاه ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی دانست و عنوان کرد: این انجمن ظرفیت‌های شهرستان را برای ترویج امر کتابخوانی شناسایی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات