خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر:

مقاوم‌سازی مساکن روستایی را باید جدی‌تر بگیریم

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر با بیان این‌که ایران نیز جزء کشورهای زلزله‌خیز است، گفت: مقاوم‌سازی مساکن روستایی را باید جدی‌تر بگیریم.
کد خبر: ۹۰۷۲۲۸۴
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸

مقاوم‌سازی مساکن روستایی را باید جدی‌تر بگیریمبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، باب اله فتحی در دیدار با مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها و مدیریت بحران استانداری همدان اظهار داشت: دهیاران شهرستان ملایر تلاش‌های زیادی برای انجام درست و به‌موقع پروژه‌های عمرانی در سطح روستاها دارند.
وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با همکاری و تعامل خوبی که با شوراها و دهیاران در روستاها دارند کارهای عمرانی مناسبی را در روستاها انجام می‌دهند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر به همراهی مردم با دولت اشاره و عنوان کرد: همراهی و تعامل بیشتر مردم در شهرها و روستاها با مجموعه دولت یقیناً زمینه‌ساز پیشرفت بیشتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی دهیاران، حسابداران، ناظران فنی و شوراها با حضور اساتیدی از مرکز استان و شهرستان در فرمانداری در حال برگزاری است.

فتحی در ادامه با بیان این‌که ایران نیز جزء کشورهای زلزله‌خیز است، تأکید کرد: مقاوم‌سازی مساکن روستایی را باید جدی‌تر بگیریم.

وی افزود: در حوزه مدیریت بحران در سطح شهرها و روستاها اولویت اول آموزش عمومی مردم است تا منجر به تغییر رفتارها در حوزه‌های موردنظر شود.

پس ‌از این دیدار از برخی پروژه‌های سطح شهرستان ملایر نیز بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات