سرپرست امور اراضی استان مساحت این تعداد تغییر کاربری غیرمجاز قلع و قمع شده در استان را بیش از ۳ هکتار اعلام کرد و گفت:این قلع و قمع‌های قلع و قمع ۴۳ مورد از تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی کشاورزی در استانانجام شده بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۰ حفاظت از اراضی زراعی انجام گرفته است.
کد خبر: ۹۰۷۲۲۷۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸
اکوانیان همچنین از بازپس گیری بیش از ۸۰ مورد از اراضی منابع ملی بر اساس مواد ۲ و ۲۱ (طرح‌های زراعی و غیر زراعی) خبر داد و افزود:این تعداد در سالیان گذشته به منظور اجرای طرح‌های اقتصادی به بخش خصوصی واگذار شده بود که به علت اجرایی نشدن این طرح‌ها توسط بخش خصوصی با تصویب در کمیسیون ماده ۳۳ حفاظت از اراضی ملی استان بازپس گیری و به منابع طبیعی استان برگشت داده شد.
وی اضافه کرد:با هماهنگی و همکاری مشاوران نظامی و انتظامی در مدیریت امور اراضی استان از تغییر کاربری غیرمجاز ۱۸۹ مورد از اراضی کشاورزی استان در بدو کار جلوگیری شد.
اکوانیان شناسایی و معرفی ۷۸ متخلف در زمینه تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی به دستگاه قضایی استان را از دیگر اقدامات این اداره برشمرد و گفت:از این تعداد تاکنون برای ۷ مورد آن رای قطعی به نفع دولت صادر شده و مابقی پروند ه.‌ها در دست رسیدگی است.
سرپرست امور اراضی استان افزود:بنا به دستور استاندار تا نیمه دوم آبان ماه امسال تمامی اراضی ملی واگذار شده به بخش خصوصی و دولتی استان در سایت اطلاع رسانی استانداری و سازمان جهاد کشاورزی استان اعلام و درج می‌شود.
ارسال نظرات