استاد دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با بسیج تشریح کرد:
یک استاد دانشگاه گفت: در عصر حاضر با توجه به تولید تکنولوژی ، فضای مجازی از نمونه ابزارهای قدرتمند برای ارتقاء میزان موفقیت ها در عرصه تولید به شمار می رود
کد خبر: ۹۰۷۲۲۳۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی؛ ابراهیم صادقی از اساتید دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرگزاری بسیج در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی در بخش تولید و بازاریابی محصولات گفت: در تولید یک محصول در واقع بازاریابی ، پلی است میان تولیدکننده یا مرکز خدماتی با جامعه هدف که همان متقاضی یا مشتری کالا و خدمات به شمار می رود و هرچقدر بر استحکام این پل افزوده شود، ضریب موفقیت مراکز تولیدی و خدماتی با افزایش و ارتقاء هر چه بیشتری همراه خواهد شد.

در عصر حاضر با توجه به تولید تکنولوژی ، فضای مجازی از نمونه ابزارهای قدرتمند برای ارتقاء میزان موفقیت ها در عرصه تولید به شمار می رود زیرا با توجه به گستره آن و اقبال عمومی جامعه به چنین تکنولوژی هایی می توان از بسترهای گسترده آن به عنوان فضایی برای تحقق بازاریابیِ هدفمند و موفق استفاده کرد.

توجه به بخش بازاریابی علاوه بر ایجاد اشتغال مستقیم ، بصورت غیر مستقیم نیز در توسعه فرصت های شغلی موثر است ، زیرا هر آنچه ضریب ارائه عرضه و فروش کالا یا خدمات شرکت ها یا مراکز تولیدی بالاتر رود ، میزان جذب نیروی انسانی برای تامین تقاضای موجود و تامین بازار نیز بیشتر می شود و می توان از این ظرفیت به عنوان اهرمی در راستای کاهش بیکاری و بهبود وضعیت اشتغال در کشور استفاده کرد..

ارسال نظرات