خبرهای داغ:
رئیس کارگروه عمران و زیرساخت کنگره شهدای خراسان جنوبی:

کنگره شهدا مسئولان را پای کار جهادی کشانده / خط کشی بین دولتی و غیر دولتی جایز نیست

رئیس کارگروه عمران و زیرساخت کنگره شهدای خراسان جنوبی گفت: شرایط بسیار سخت است اما باید کار برای شهدا با جدیت دنبال شود چرا که ما امروز هر چه داریم به برکت خون شهداست و معتقدیم که دست شهدا در این کار خیر دخیل است.
کد خبر: ۹۰۷۲۲۰۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهندس علوی مقدم رئیس کارگروه عمران و زیرساخت کنگره شهدای استان ظهر امروز در نشست اعضای این کارگروه اظهار داشت: در شرایط کنونی با وجود مشکلات اقتصادی و اعتبارات محدود باید برنامه ریزی دقیق و قدرت ریسک داشته باشیم.

وی ضمن تشکر از پای کار آمدن پیمانکاران برای ساخت و سازهای ویژه کنگره شهدا افزود: این بخش خصوصی که هیچ وابستگی به دولت ندارند به نام شهدا پای کار آمدند و همچنان ای کار نظام هستند.

معاون توسعه و عمران استانداری تصریح کرد: امروز همه ما در یک کشتی هستیم و اگر کسی خط کشی بین دولتی و غیر دولتی مطرح کند یا ناآگاه است و یا از روی نفاق به نظام اسلامی ضربه می زند .

وی خاطرنشان کرد: ما به خوبی از مشکلات بودجه ای دستگاه های مختلف استان مطلع هستیم  و می دانیم که امروز مسئولان ما با کار جهادی و بدون پول برای اجرای بسیاری از برنامه ها به صحنه آمده اند و تلاش می کنند.

علوی مقدم افزود: شرایط بسیار سخت است اما باید کار برای شهدا با جدیت دنبال شود چرا که ما امروز هر چه داریم به برکت خون شهداست و معتقدیم که دست شهدا در این کار خیر دخیل است.

وی ضمن تشکر از تمام دستگاه های دولتی، شهرداری ها، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل حمل و نقل استان و سپاه استان از مسئولان درخواست کرد: حتما برای نظارت بر اتمام طرح ها بازدیدی صورت بگیرد.

رئیس کارگروه عمران و زیرساخت کنگره شهدا ادامه داد: تمام مبالغی که هزینه شده تنها با عنایت و توجه شهدا بوده است و پول نقدی که در اختیار شهرداری ها قرار گرفته است از باقیمانده اعتبارات سال قبل بوده که اختصاص یافته است.

وی ضمن گلایه از عدم حضور مسئول بنیاد شهید استان در این جلسه گفت: نگاه ما برای تعامل و همکاری در استان است و نیت کار برای شهداست و انتظار داریم که بنیاد شهید زودتر برای انجام مرمت و زیباسازی قطعه شماره 1 گلزار شهدا اقدامات لازم را انجام می داد.

وی تأمین اعتبار برای ساخت سالن مدیریت بحران تا زمان کنگره شهدا را قول داد اما انجام سیستم گرمایشی سرمایشی دائم در  آذرماه را مقدور ندانست و آن را به بعد از کنگره شهدا موکول کرد.

گفتنی است، در این نشست هر یک از اعضای کارگروه اقدامات انجام شده را عنوان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار