خبرهای داغ:
انبارلویی از برنامه های متنوع رسانه استانی برای پوشش پیاده روی اربعین خبر داد. 
کد خبر: ۹۰۷۲۱۷۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

سعید انبارلویی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  با بیان اینکه امسال صدا و سيماي مركز قزوین با تمام توان در ثبت رويداد بزرگ پیاده روی اربعين تلاش خواهد كرد بیان کرد: برنامه ريزي هاي مختلفي در حوزه هاي صدا ، سيما و خبر انجام شده است تا حماسه اربعين حسيني براي مخاطبان فهیم اين شبكه تبيين شود.

وی اظهار داشت: سیمای مرکز قزوین با پخش تصاویر زنده راهپیمایی اربعین در مسیر نجف تا کربلا همزمان با برنامه های روتین و تامینی در گوشه ای از قاب برنامه، همپاي زائران حسینی شور و شيدايي عاشقان حضرت اباعبدالله(ع) را به تصوير مي كشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین عنوان کرد: سیمای مرکز قزوین با پخش تجمع عزاداران شهر الوند، پیاده روی نمادین مردم در روز اربعین را پوشش خواهد داد و با پخش آیتمهای مناسبتی، ارتباط زنده با کربلا در خلال برنامه های «صبح بخیر قزوین» و «خانه ما» حال و هوای رسانه استانی را بیش از پیش حسینی خواهد کرد. 

انبارلویی افزود: شب گذشته نیز شبکه قزوین ویژه برنامه ای از عراق، عمود975 با حضور آیت الله عابدینی امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در استان را بصورت زنده پخش کرد که به مدت 90 دقیقه درباره فضیلت راهپیمایی اربعین گفتگو انجام شد و همچنین برنامه «پنجره» هم با موضوع اربعین به مدت 25دقیقه روی آنتن شبکه قزوین رفت.

وی گفت: صدای مرکز قزوین با ويژه برنامه زنده «با کاروان شیدایی» در روز اربعين حسيني و ویژه برنامه «چراغ هدایت» در شب اربعین همراه شنوندگان و عزاداران حسینی خواهد بود و برقراری ارتباط مستمر با رادیو اربعین و همچنین ارتباط با گزارشگر اعزامي راديو قزوین به كربلا در برنامه های مختلف تا روز اربعین و بررسی وضعیت زائران استان قزوین در مسيرهاي پياده روي به سمت عتبات مقدسه از بخش های مختلف این برنامه ها می باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: معاونت خبر این مرکز هم با پخش گزارش های ارسالی از همکاران مستقر در کربلای معلی در بخش های مختلف خبری و همچنین اطلاع رسانی فعالیت های ستاد اربعین استان را منعکس می کند.

انبارلویی خاطرنشان کرد:یک گروه برنامه ساز مرکز نیز با تمام تجهیزات و امکانات فنی بمنظور پوشش رسانه ای پیاده روی زائران حسینی در عراق مستقر هستند.معاونت فضای مجازی مرکز هم با راه اندازی پویش مردمی #الحسین_یجمعنا آثار و سوژه های ناب مخاطبان را از لحظات معنوی پیاده روی اربعین مثل عکس،فیلم و دلنوشته دریافت نموده و به آثار برتر هدایای نفیسی اهداء می کند.

گفتنی است گروه برنامه ساز صداوسیمای مرکز قزوین 10 روز در خاک عراق مستقر خواهند بود که دراین مدت در بین موکب های مسیر نجف به کربلا گزارش های زنده برای مخاطبان پخش می شود.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها