برگزاری مراسم اربعین نماد این هم افزایی بین هیئات شهرستان است و روز هشتم آبان مصادف با اربعین حسینی این اجتماع در محل حسینیه شهدای بسیج واقع در اتوبان افسریه٬ بعد از خیابان ۲۰ متری افسریه٬ خیابان شهید رحیمی از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ بعد از ظهر برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۷۲۱۱۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید محمد باقر حسینی نژاد در گفتگویی اربعین گفت: در این دوره از برگزاری این اجتماع معنوی ۴۰ هیئت مذهبی از شهرستان نور و شهر تهران با همراهی مردم نور حضور دارند.

وی افزود: این مراسم هرساله با استقبال بیش از حدود هفت هزار نفر از اهالی مقیم و مهاجر نور در این شهر برگزار می شود و هماهنگی امور نیز بر عهده این کانون است.

حسینی نژاد هدف از اجتماع مردمی شهرستان نور را گردهمایی بازماندگان از سفر اربعین اعلام کرد و اظهار داشت: یکی دیگر از محاسن این اجتماع معنوی ایجاد اتحاد و یکپارچگی در بین هیئات به منظور پیشبرد برنامه های مذهبی در سطح شهرستان نور است.

وی اضافه کرد: برگزاری مراسم اربعین نماد این هم افزایی بین هیئات شهرستان است و روز هشتم آبان مصادف با اربعین حسینی این اجتماع در محل حسینیه شهدای بسیج واقع در اتوبان افسریه٬ بعد از خیابان ۲۰ متری افسریه٬ خیابان شهید رحیمی از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ بعد از ظهر برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها