ضرورت توجه به قرآن در زندگی / قرآن یک کتاب همیشه زنده و پویا است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان گفت: ارتباط عملی با قرآن موجب ارتقا و سازندگی در زندگی انسان و رشد و کمال در تمام عرصه‌های جامعه می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۲۱۰۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام عباس عبدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان اظهار کرد: ارتباط عملی با قرآن موجب ارتقا و سازندگی در زندگی انسان و رشد و کمال در تمام عرصه‌های جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدی با اعلام اینکه در جهان کتاب‌ها و نوشته‌های فراوانی وجود دارند که پس از مطالعه و خواندن آن‌ها کهنه و بدون استفاده خواهند شد، بیان کرد: قرآن کریم یک کتاب زنده و پویا در راستای تعالی انسان‌ها است و هیچ گاه کهنه و بی روح نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بنابراین تفکر بدون عمل در قرآن سودی در زندگی و کمال انسان نخواهد داشت، افزود: قرآن یک کتاب همیشه زنده و پویا است که راهگشای تمام مشکلات اجتماعی و فردی است.


عبدی ارتباط علمی با قرآن را یکی دیگر از راه‌های ارتباط برقرار کردن با این کتاب آسمانی دانست و یادآور شد: به طور قطع در آیات قرآن کریم مباحث و مسائل علمی بسیار مهمی نهفته است که بهره‌گیری از این آیات سعادت دنیا و آخرت انسان‌ها را در بر خواهد داشت.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات