گودینی کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکا برای محاصره جمهوری اسلامی ایران از همه ابزارها بهره برداری میکند.
کد خبر: ۹۰۷۲۰۹۹
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: آمریکا ازهمه ابزارها علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده میکند چرا که می داند ایران قدرتمند و استوار است.

اف ای تی اف جنگ معاهده علیه جمهوری اسلامی است  / آمریکا به دنبال کنترل ایران است

گودینی تصریح کرد:امریکا به دنبال یک جنگ ترکیبی است که یکی از آنها fatfاست.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: fatf  جنگ معاهدات علیه جمهوری اسلامی ایران است و می خواهند با پیوستن ایران به این کنوانسیون، تمام برنامه ها و اهداف غرب را در ایران پیاده سازی کند.

گودینی بیان کرد: آمریکا با این کنوانسیون که یکی از بند های آن مبارزه با تامین مالی تروریسم است به دنبال این اهداف است که بگوید ایران یک ترویسم است و تمام ارگان های نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی را یک تروریسم تلقی کند.

این مدرس دانشگاه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که میفرمایند این معاهدات هیچ سودی برای کشورمان ندارد و برای کشور خطرساز است، افزود: باید به فرامین رهبر معظم انقلاب تکیه کرد هم چنان که در بحث هسته ای هم این توصیه را گوشزد کردند.

وی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری افزودند : حضرت آقا فرمودند چرا نمی آیید مبارزه با تروریسم را در داخل کشور تاسیس کنید، چرا مبارزه با پولشویی را در داخل درست نمی کنید.

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی طرح fatfرا مطالعه کرده است یاخیر افزود: مجلس شورای اسلامی راهبردی عمل نمیکند و متاسفانه بعضی از نمایندگانی که به این کنوانسیون رای مثبت داده اند متن آن را مطالعه نکرده اند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت با اشاره به این که این معاهده نوعی خود تحریمی به حساب می آید و دولت خود نیز تحریم می شود، یادآور شد: دشمنان  میدانند که جمهوری اسلامی ایران روز به روز درحال رشد و توسعه و صدور انقلاب اسلامی هست و دشمنی خود را روز به روز بیشتر خواهند کرد.

گودینی افزود :یکی از قدرتها، پیاده روی اربعین حسینی است که سی ملیون جمعیت خودشان را به آن زمین پاک می رسانند و تحریم ها هیچ تاثیری برآنها نمی گذارد.

وی با بیان اینکه آمریکا از پیاده روی اربعین هراس دارد افزود :آمریکا به همه کشورها ی منطقه گفته است کاری کنید که مراسم پیاده روی اربعین برگزار نشود

وی خاطر نشان کرد:  fatfبهانه است اگر آن را قبول کنیم فردا معاهدات دیگری را باید قبول کنیم که به ضرر جمهوری اسلامی است.

کارشناس مسائل سیاسی بابیان اینکه چرا آمریکا اصرارپیوستن جمهوری اسلامی ایران به fatfرا دارد افزود: آمریکا میخواهد تمام مبادلات مالی را کنترل کند و اگر قبول کردیم، باید تمام اسناد مالی و مبادلات مالی را در اختیار آمریکا بگذاریم.

گودینی کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اهمیت روشنگری افزود: متاسفانه مسئولین ما درباره fatfبا مردم صحبت نکردند و از خطرها و آسیب های این طرح بامردم سخن نگفتند .

وی در پایان خاطر نشان کرد :ما امیدواریم که شورای نگهبان طرح fatafرا با دقت بررسی کند و فریب نخورد.

ارسال نظرات