دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان عنوان کرد.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه این کوتوله‌های سیاسی می‌خواهند اورامان مقدس را به ضد ارزش‌ها آلوده کنند، گفت: عده‌ای می‌خواهند با رقص زنان بدحجاب بگویند فرهنگ کردستان اینگونه است و باید از مردم عذرخواهی کنند یا اینکه استعفا بدهند
کد خبر: ۹۰۷۲۰۹۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمود الله مرادی  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان با اشاره به حواشی پیش آمده در جشنواره انار اورامان، عنوان کرد: صرف  اینکه برگزاری جشنواره کار پسندیده‌ای است به شرطی که برای ترویج تولید میوه انار و صنعت گردشگری سالم باشد، اما هیچ مسؤولی مجوز ندارد مروج بی بند و باری و مسائل غیراخلاقی در جامعه باشد و اگر این موارد باشد باید به افکار عمومی پاسخ بدهد.


وی با بیان اینکه بعضی از کوتوله‌های سیاسی تازه به دوران رسیده از برنامه‌های مثبت، می‌خواهند در جهت اهداف سیاسی خود با انجام کار‌های ضدارزشی زحمات دلسوزان نظام را زیر سوال ببرند و قطعاً این گونه حرکات اولین و آخرین بار نخواهد بود.

وی افزود: هنوز خون شهدای دری مریوان خشک نشده و بسیار جای تعجب است که مسؤولین استانی و شهرستانی چنین کار‌های ضد ارزشی را انجام می‌دهند.
 
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان ادامه داد: سیاسی کاری هیچ دردی از مردم دوا نمی‌کند، آن‌ها نوکرو خدمتگذار می‌خواهند و از رسانه‌ها هم می‌خواهیم باعث دامن زدن به این حواشی نشوند، اما مطالبه گری داشته باشند و از ارزش‌هایی که مردم برای آن خون و شهید داده اند دفاع کنند.

الله مرادی با تأکید بر اینکه اگر کار‌ها به دست مردم سپرده شود این گونه مشکلات پیش نمی‌آید، گفت: متأسفانه برخی مدیران ما از هر کار ارزشمندی استفاده سیاسی می‌کنند و، چون هدف شیطانی پشت آن کار است عاقبت هم روسیاه می‌شوند.



وی با بیان اینکه مسؤولان مرتبط با جشنواره انار اورامان حداقل به خود شهامت دهند و از مردم معذرت خواهی کنند، عنوان کرد: یک مدیر وقتی کاری را برعهده می‌گیرد باید صفر تا صد آن را مدیریت کند و اینکه بگوید من دیر آمدم یا زود رفتم یا در آن مکان خاص حضور نداشتم، این توجیه کردن است! مگر می‌شود کاری بدون هماهنگی یک مدیر یا مسؤول انجام شود؟!


وی ادامه داد: برخی اقدامات ضدفرهنگی در جشنواره انار اورامان اتفاق افتاده که از نظر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به شدت محکوم است و بانیان آن باید پاسخگو باشند و با مسببان این ماجرا نیز برخورد خواهد شد و با کسی هم تعارف نداریم.


دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: از آقای استاندار انتظار داریم که جلوی این گونه اقدامات ضد ارزشی را بگیرد. استاندار کردستان هر وقت خواسته کار درستی در این استان انجام دهد برخی مدیران کارنابلد با چندتا حاشیه سازی اثرات آن را از بین برده اند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات