فرمانده سپاه انصار المهدی (عج):

این انقلاب استمرار حرکت عاشوراست

جشنواره حضرت علی اکبر (ع) – جوان سرباز درهشت محور سرباز امنیت و اقتدارملی ،سرباز ایثار و فداکاری،سرباز وظیفه شناسی و اقدام برجسته،سرباز امور فرهنگی ، هنری و تبلیغاتی،سرباز خلاقیت، ابتکار و فناوری،سرباز ورزش و تربیت بدنی،سرباز نظم و انضباط اجتماعی،سرباز دینداری و بصیرت،سرباز مسئولیت پذیری و خانواده،سرباز سازندگی و تفکر بسیجی برگزارشد .
کد خبر: ۹۰۷۲۰۸۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: سردار کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) – جوان سرباز با گرامیداشت فرارسیدن ایام اربعین حسینی گفت: جوانان امروز ما با حضور در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، امنیتی، فرهنگی و با داشتن روحیه جهادی و انقلابی در مقابل جنگ تمام عیار فرهنگی، عقیدتی دشمن ایستاده و خواهند ایستاد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) افرود: این انقلاب استمرار حرکت عاشور است و برای زنده نگه داشتن این انقلاب باید در مسیر ولایت فقیه که همان مسیر اسلام است حرکت کنیم .

سردار کرمی با اشاره به یکی از پیام های عاشورا (هیهات من الذله)تصریح کرد: که نباید در مقابل ظلم و استکبار آمریکا و همدستانش تسلیم شویم، برای ما ثابت شده که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند.

حسن بیات، دبیر جشنواره حضرت علی اکبر (ع) – جوان سرباز ،  هدف از این جشنواره را انتخاب سربازان نمونه به عنوان اسوه و الگو به جامعه، تجلیل و تکریم از الگو های موفق و برتر، فرهنگ سازی با تاکید بر ارزش ها و آموزه های اسلامی، انقلابی و ملی دانست.

در پایان جشنواره حضرت علی اکبر (ع) سربازان در محور های ذکر شده با اهداء لوح تجلیل شدند.

ارسال نظرات