آمادگی فنّی و حرفه‌ای برای واگذاری آموزش‌ها ‌به بخش خصوصی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از آمادگی آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر برای واگذاری آموزش‌ها ‌به بخش خصوصی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۲۰۶۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالمجید دراهکی ظهر امروز  در نشست با رئیس و اعضاء کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه آزاد استان بوشهراز تلاش، تعامل و همکاری کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای با بخش دولتی قدردانی کرد و اظهار داشت: نقش آموزشگاه‌های آزاد و بخش خصوصی در توسعه و ترویج آموزش‌های فنی و مهارتی بسیار تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه حمایت از آموزشگاه‌های آزاد یکی از اولویت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است تصریح کرد: ایجاد فرصت‌های رقابتی و افزایش بهره‌وری و کارایی، آموزش‌های مهارتی از جمله تأثیرات ایجاد و توسعه آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در استان است.

دراهکی از آمادگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهردر راستای کاهش تعهدات بخش دولتی و واگذاری آن به بخش خصوصی خبر داد و اظهار کرد: این امر با تلاش و کوشش و همچنین توسعه آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان میسر می‌شود و با توجه به نگاه ویژه به بخش خصوصی این اداره کل تمام توان خود را در راستای توسعه و تعامل با بخش خصوصی به کار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به فعالیت 120 آموزشگاه خصوصی در استان بوشهر گفت: تاسیس و راه‌اندازی آموزشگاه‌های آزاد نقش مهمی در پر کردن خلاءهای آموزشی و دسترسی آسان متقاضیان به مهارت آموزی دارند.

وی،  با تاکید بر تجهیز آموزشگاه‌های آزاد به امکان نوین و پیشرفته گفت: آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای بوشهر بر اساس ظرفیت‌های اشتغال‌زایی مهارت‌افزایی می‌کنند و در این راستا آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای بایدبرای به روز کردن تجهیزات آموزشی گام بردارند.

 رئیس کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد استان بوشهر ضمن قدردانی از تعاملات ویژه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با بخش خصوصی و با اشاره به تعامل و همکاری بسیار خوب بین کانون و انجمنهای صنفی استان اظهار داشت: رویکرد جدید مدیریت کانون مبتنی بر مشارکت است که با مشاوره و نظر سنجی دیگر انجمن‌های استان و حضور مداوم در جمع آنها تحقق می‌یابد.

الله کرم لیراوی بیان کرد: بمنظور تسهیل فعالیت‌های اجرایی و آموزشی بخش خصوصی، از تمامی ظرفیت‌های آموزشگاه‌های آزاد استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار