بازگشت چرومی به خانه / مسؤول روابط عمومی اوقاف منصوب شد

چرومی گفت: تدوین و اجرای مجموعه‌ای از برنامه‌های هدفمند در حوزه‌های مختلف رسانه‌ای را در برنامه کاری خود خواهم داشت.
کد خبر: ۹۰۷۲۰۲۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱
با حکم قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور چرومی مسؤول روابط عمومی و مرکز اطلاع‌رسانی اوقاف و امور خیریه‌کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حکم قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور رامین چرومی مسؤول روابط عمومی و مرکز اطلاع‌رسانی اوقاف و امور خیریه استان شد.
تا پیش از این نادریان مسؤولیت این کار را بر عهده داشت.
رامین چرومی پس از بازگشت دوباره به این مسوولیت در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با بیان برنامه‌های خود در دوره جدید اظهار کرد: اوقاف و امور خیریه از دستگاه‌های فرهنگی به شمار می‌رود که نیاز به همکاری متقابل و دو جانبه با رسانه‌ها دارد.
وی با بیان اینکه استان بقاع متبرکه زیادی دارد و چهارمین حرم مطهر کشور حضرت بی‌بی‌حکیمه در این استان است لذا با همکاری خبرنگاران و رسانه‌ها به معرفی کمالات آن‌ها خواهیم پرداخت.
چرومی گفت: تدوین و اجرای مجموعه‌ای از برنامه‌های هدفمند در حوزه‌های مختلف رسانه‌ای را در برنامه کاری خود خواهم داشت.
وی بقاع متبرکه ثبت شده در سامانه جامع موقوفات افزود: ۲۲۵ بقعه متبرکه در سطح استان در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه استان ثبت است.
وی در ادامه به دیگر برنامه‌های اطلاع‌رسانی صحیح از خدمات بقاع متبرکه و موقوفات در سطح استان اشاره کرد و گفت: برگزاری تور‌های رسانه‌ای، بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و هماهنگی گفتگو‌های اختصاصی و عمومی رسانه‌ای به منظور اطلاع‌رسانی پیرامون خدمات وقف و پیشرفت‌ها از دیگر برنامه‌ها و اقدامات مهم مرکز اطلاع‌رسانی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد است.
این مسؤول با اشاره به برنامه فرهنگی شوق کریم عنوان کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع نشست‌های (دیدار‌های مردمی مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه استان) با عنوان شوق تکریم برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار