مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در پی انتشار فیلمی از گیر افتادن یک قلاده گراز در حیات خانه‌ای و شکار آن با تفنگ در واکنش به پخش این فیلم محیط زیست پیگیر فیلم منتشره از شکار یک قلاده خوک وحشی در فضای مجازیگفت: با رصد فضای مجازی این فیلم به دست ما رسیده که در اولین فرصت موضوع از طریق واحد حقوقی و ادارات شهرستانی این موضوع در حال پیگیری است.
کد خبر: ۹۰۷۲۰۰۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
محسن جعفری نژاد افزود: واحد حقوقی محیط زیست استان در حال بررسی و پیگیری این فیلم برای شناسایی هویت، مشخصات و آدرس فرد متخلف هستند تا در صورتی که در استان اتفاق افتاده باشد طبق قانون با متخلف برخورد قانونی لازم صورت گیرد.
وی ادامه داد:اگر این فیلم جدید یا مربوط به گذشته باشد قابل پیگیری و بررسی است و در حال شناسایی متخلف یا متخلفان هستیم که در صورت شناسایی پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
جعفری نژاد کمبود نیرو را از مشکلات پیش روی محیط زیست برشمرد و اضافه کرد:کنترل این گونه موارد کار سختی است و باید فکری برای این موضوع کرد.
وی گفت:هم باید محدودیت ایجاد شده و هم باید تفنگ‌ها جمع آوری شود چزا که وجود این تفنگ‌ها به حیات وحش استان آسیب می‌رسانند.
ارسال نظرات