کارشناس هواشناسی بوشهر:

خلیج فارس تا دوشنبه متلاطم است/ کاهش دما در استان بوشهر

بوشهر - کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از کاهش دمای هوای استان در روزهای آینده خبر داد و گفت: خلیج فارس تا دوشنبه مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۱۹۸۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: همانطور که انتظار می‌رفت از اولین ساعات بامداد امروز بارندگی‌ها که با رعد و برق و وزش باد و گاهی تندبادهای لحظه‌ای همراه بود در سواحل شمالی و مرکزی استان شدت گرفت.

وی اضافه کرد: تا صبح امروز بیشترین مقدار بارندگی به میزان ۲۸.۴ میلیمتر و بیشترین سرعت وزش باد در حدود ۱۰۱ کیلومتر در ساعت از جزیره خارگ گزارش شده است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان می‌دهد که بارش باران که گاهی با رعد و برق، وزش تندباد همراه است به تناوب تا بعد از ظهر فردا در سطح استان ادامه یابد و احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: همچنین پیش‌بینی می‌شود وزش باد نسبتا شدید تا شدید شمال غربی از امشب بر روی شمال خلیج فارس آغاز و به تدریج طی روز یکشنبه و دوشنبه بر روی خلیج فارس و سواحل (شمالی، مرکزی و جنوبی) استان ادامه یابد.

مساعدی با اشاره به اینکه خلیج فارس کماکان تا روز دوشنبه مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود خاطرنشان کرد: دمای هوا نیز از فردا شب به طور محسوسی کاهش می یابد.

ارسال نظرات