خبرهای داغ:
در یادداشت این هفته صادق چگینی می خوانیم

همتی رفت زاهدی آمد مدیر غیرتی آمد !!!!

در قزوین هم پس از خبر خداحافظی همتی استاندار سابق با راه اندازی کمپینی بدین مضمون همتی بمان راه افتاد، چه شد؟ چقدر گیر استان آمد؟ همتی رفت زاهدی آمدی مدیر غیرتی آمد، چقدر این قافیه و وزن شعر جالبه که هیچکدوم بدون همتی میسر نمی شود. 
کد خبر: ۹۰۷۱۹۵۸
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶

پس از تزریق دلارهای میلیاردی به شبکه صرافی ها و بازار توسط تیم سیف، جهش دلار با شتاب فوق العاده ای مردم را بهت زده کرد.

به همراه دو نفر از دوستان  در پایتخت قدم زنان در خصوص وضعیت دلار صحبت می کردیم، ناگهان سر و صدا و بوق ماشین ها توجه ما را جلب کرد.

نزدیک شدیم تا از موضوع با خبر شویم اما اصلا برایمان قابل فهم نبود، عکس سیف را پشت اتومبیل زده و خداحافظ گرانی را هم نوشته بودند.

در خیابان و مغازه ها عده ای با گل و شیرینی سعی در قهرمان نمایی این جابجایی مدیریت توسط رییس جمهور داشتند.

در گوشه ای یک جوان مثلا هنرمند با گیتارش آواز خوانی میکرد!

سیف رفت همتی آمد مدیر غیرتی آمد و...وقتی به فهم این جماعت نگریستم  اندکی حسرت خوردم، چرا جشن هایی که گرفته می شوند توسط این قوم هیچ برد ملی برای انقلاب مستضعفان ندارد؟

در قزوین هم پس از خبر خداحافظی همتی استاندار سابق با راه اندازی کمپینی بدین مضمون همتی بمان راه افتاد، چه شد؟ چقدر گیر استان آمد؟ همتی رفت زاهدی آمدی مدیر غیرتی آمد، چقدر این قافیه و وزن شعر جالبه که هیچکدوم بدون همتی میسر نمی شود. راه اندازی کمپین های سیاسی برای ماندن یا رفتن یک مسئول هیچ دردی از استان دوا نمی کند بلکه سهم خواهی ها را افزایش می دهد.

همتی به اندازه خود برای استان تلاش کرد اما همانند زاهدی نتوانست وحدت را در استان پیاده کند. سهم خواهی آقایان نتوانست کاری  برای استان انجام دهد، تا جایی که کل هنر کار آمدی استاندار وقت سایت بهین یاب بود که در کشور رتبه نخست را کسب کرده است.

سیف رفت همتی آمد، مدیر غیرتی آمد تا واسه مردم ایران دلار پایین بیاید،هر چه فکر کردم نتوانستم این توهم، گل و شیرینی و خداحافظ گرانی را با چه منطقی فریاد می زنند، 

امروز هم در قزوین همتی رفت زاهدی آمد شعار شده تا فردا با یک کمپین دیگر شعار بدهیم زاهدی رفت  دیگری آمد تا واسه مردم قزوین بیکاری پایین بیاید.

جوک در رفتار بسیاری از این افراد هویداست،   اگر بازده کار در عملکرد مسئولان و ثمره آن برای مردم هویدا نشود هیچ سیف و همتی کارنامه اش مورد قبول نیست، هرچند که دوستدارانشان با ساز و دهل گیتار کوچه و خیابان را گل و شیرینی دهند.

بهتر است بگوییم که راه باز و جاده دراز هرکه آمد خوش آمد.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها