خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اینکه باید مسئولین دانشگاه نسبت به اتفاقات رخ داده پاسخگو باشند گفت: تا این لحظه نسبت به اعتراضات و بیانیه ها هیچ اقدامی از سوی مسئولان و ریاست دانشگاه صورت نگرفته است.
کد خبر: ۹۰۷۱۹۳۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا صالحی پیش از خطبه های نمازجمعه این شهر شاهرود در واکنش به اتفاقات اخیر دانشگاه صنعتی به تبیین و روشنگری پرداخته و در بخشی از سخنانش ضمن تشریح مسائل رخ داده در غرفه جدیدالورودهای دانشگاه صنعتی و بیان سخنان رهبری پیرامون فتنه، از ریاست و مسئولان دانشگاه خواست نسبت خود را با جریان فتنه و باقی مانده های آن در سطح دانشگاه مشخص کنند، که این سخنان وی با استقبال حاضرین مواجه شد.
وی در بخش دیگری از سخنرانی خود عذرخواهی مسئولان دانشگاه را کمترین خواسته دانشجویان انقلابی خواند و افزود: پس از اعتراض ها و بیانیه های دانشجویان انقلابی،تا این لحظه از سوی مسئولان و ریاست دانشگاه هیچ سخنی شنیده نشده است.
لازم به ذکر است در حین سخنرانی و پس از نماز جمعه، تعدادی از دانشجویان دانشگاه های شاهرود با در دست داشتن پلاکاردهایی که شعارهای ضد فتنه بر روی آن درج شده بود خواستار برخورد مسئولین با جولان فتنه گران در دانشگاه صنعتی شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها