خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج امام علی(علیه السلام) گفت : دوره تربیت مربی سبک زندگی اسلامی ایرانی(خانواده مقاوم) و تحکیم بنیان خانواده با هدف مقاوم سازی خانواده ها در مقابل تهاجم اقتصادی ، ارتقاء سطح بینش اقتصادی و نقش آفرینی بانوان در تربیت نیروی اقتصادی کارآمد ، اصلاح الگوی مصرف ، فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۱۸۹۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام علی(علیه السلام) خواهر امینی در گفتگو با این خبرگزاری گفت : این دوره های آموزشی در حوزه های مقاومت بسیج ریحانه النبی (سلام الله علیها)،حضرت نرجس خاتون(سلام الله علیها) و کوثر خواهران این ناحیه برگزار شده و انشاءالله تا اوایل آذرماه این دوره در تمامی حوزه های خواهر برگزار خواهد شد.

وی افزود : این دوره  20ساعته شامل 12ساعت حضوری و8 ساعت غیر حضوری می باشد که در پایان دوره از شرکت کنندگان آزمون گرفته و برای ایشان گواهی صادر خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج امام علی(علیه السلام) گفت : جهت تقویت بنیه علمی شرکت کنندگان و تداوم آموزش با ایجاد شبکه مجازی این آموزش به مدت یکسال ادامه خواهد داشت و در این دوره از فیلم های آموزشی ، مستند و انیمیشن استفاده خواهد شد و درکنار آن بازدیدهای علمی آموزشی از کارخانه ها و کارگاه های شهرستانی برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها