دادستان مرکز مازندران خاطرنشان کرد: حضور ما به معنی اعلام وجود برای تبیین ارزش‌های انقلابی و اسلامی است، همه ما وظیفه داریم در این اجتماع بزرگ حاضر باشیم و برای ظهور جهانی حضرت مهدی(عج) آمادگی لازم را داشته باشیم و به دنیا اعلام کنیم که اسلام مکتب جهانی است و با فرج امام عصر(عج) زمین در اختیار پاکان و صالحان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۰۷۱۸۳۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدیونس حسینی‌عالمی دادستان مرکز مازندران که با تعدادی از اعضای خانواده در مراسم پیاده‌روی اربعین حضور دارد، اظهار کرد: حضور در این مراسم را مدیون خون شهدا هستیم و به آنها اعلام می‌کنیم که در مسیر آنها گام برداشته‌ایم.

وی در گفت‌وگویی در ارتباط با دلیل حضور در مراسم معنوی اربعین افزود: حضور ما به این معنی است که ما منتظر شهادت هستیم و با شهدا عهد می‌بندیم که پای کار باشیم.

دادستان مرکز مازندران خاطرنشان کرد: حضور ما به معنی اعلام وجود برای تبیین ارزش‌های انقلابی و اسلامی است، همه ما وظیفه داریم در این اجتماع بزرگ حاضر باشیم و برای ظهور جهانی حضرت مهدی(عج) آمادگی لازم را داشته باشیم و به دنیا اعلام کنیم که اسلام مکتب جهانی است و با فرج امام عصر(عج) زمین در اختیار پاکان و صالحان قرار می‌گیرد.

این مسؤول در پاسخ به این سؤال و لزوم وحدت شیعه و سنی و اینکه برخی‌ها تلاش داشتند مراسم اربعین امسال را کم‌رنگ جلوه دهند، گفت: بین شیعه و سنی اختلافی وجود ندارد، این اختلاف را کسانی تبلیغ می‌کنند که از آن سوء استفاده کنند، شیعه و سنی همه با هم بردارند و در کشور عراق مشکلی از این بابت وجود ندارد، بنده با وجود تجربه سومین سفر اربعین، هیچ مشکلی از این حیث ندیدم.

حسینی‌عالمی در ارتباط با برخورد مردم عراق با زائران ایرانی عنوان کرد: عراقی‌ها ملتی با کرامت و شرافت هستند، مردم عراق تمام‌قد برای خدمت‌گذاری زائران امام حسین(ع) به‌ویژه زائران ایرانی‌ در تلاش هستند و در این زمینه سنگ‌تمام گذاشتند.

 

 

وی با اعلام اینکه با جست‌وجویی ساده مشخص می‌شود که خانه‌های همه مردم عراق این روزها پر از مسافر و زائران ایرانی و سایر نقاط جهان است، اضافه کرد: مردم عراق خودشان را خدمتگذار زائران امام حسین(ع) می‌دانند.

دادستان مرکز مازندران در پاسخ به برخی مشکلاتی که زائران در هنگام ورود و خروج داشتند، تصریح کرد: مرز شلوغ بود و بیشتر توقف مربوط به طرف عراقی بود و محل خروجی عراقی‌ها تا حدودی سخت بود.

این مسؤول در پایان گفت: سفر اربعین سفر تحمل صبر است و در این سفر تمرین صبر می‌کنیم تا زمینه برای ظهور امام زمان(عج) فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها