بزرگترین مجموعه قایقرانی مازندران با اعتبار بیش از 400 میلیون ریال در بابلسر به بهره برداری می رسد

سایت قایقرانی بابلسر بزرگترین مجموعه قایقرانی مازندران با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۴۰۰ میلیون ریال و با زیربنای ۲۷۶ متر مربع به بهره برداری شد.
کد خبر: ۹۰۷۱۸۱۸
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امیررضا خادم گفت : چهار هزار طرح نیمه تمام در کشور داریم که نیازمند ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار با دلار ۴۰۰۰ تومانی برای تکمیل است.

وی به اقدامات دولت برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی اشاره کرد و گفت : هدف دولت این بود طرح های نیمه تمام را به اتمام برساند و طرح جدیدی را آغاز نکند اما متاسفانه در خیلی از شهرستانها شاهد طرح های نیمه تمامی هستیم که اصلا نیاز آن شهرستان یا منطقه نبود اما چون نیمه تمام رها شده بود مجبور شدیم این طرح را به اتمام برسانیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت : خوشبختانه آنچه امروز در استان مازندران شاهد آن هستیم این است که برنامه های اصولی تر اجرا شده است و شهرهای ساحلی با توجه به قابلیت هایی که دارند می توانند توفیقات خوبی در بحث ورزش های آبی به دست آورند و در سطح جهان بدرخشند و امیدوارم در المپیک ۲۰۲۴ جوانان ما بتوانند در ورزش های آبی و ساحلی مدال المپیک را کسب کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان بابلسر در بحث ورزش های آبی توفیقات بسیار خوبی در کسب مدال های بین المللی یا المپیک داشته است افزود: می توان با استفاده از ظرفیت خیران و اسپانسر ها زیرساخت این ورزش را در شهرستان فراهم کرد.

سایت قایقرانی بابلسر بزرگترین مجموعه قایقرانی مازندران با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۴۰۰ میلیون ریال و با زیربنای ۲۷۶ متر مربع به بهره برداری شد.

اجراي این طرح از سال ۹۱ شروع شده بود و در راستای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار