مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان این‌که در فاز ۱۱ کوزو مشکلاتی داریم از مذاکره با شرکت ترکیه‌ای کوزو برای حل آنها خبر داد و گفت: مسائل اقتصادی کشور باعث شده تا پیمانکاران مسکن مهر دچار مشکل شوند.
کد خبر: ۹۰۷۱۸۱۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری ، حبیب‌الله چاغروندی با اشاره به این‌که پروژه‌های مسکن مهر پردیس دچار مشکل مالی شده است، اظهار کرد: این مشکلات در فاز 11 پردیس (کوزو) باعث کُند شدن روند ساخت و ساز واحدها و تکمیل آنها شده است.

وی بیان کرد: با توجه به مسائل اقتصادی که در کشور روی داده، پیمانکاران مسکن مهر نیز به همین دلیل دچار مشکل شده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت‌ها، پیمانکاران برای تهیه اقلام و و لوازم مورد نیاز دچار مشکل شده‌اند و این مسئله باعث کُند شدن روند ساخت واحدهای مسکن مهر شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان این‌که با وجود مشکلات مالی پروژه‌های مسکن مهر پردیس تعطیل نشده است، اظهار کرد: برای حل مشکلات مربوطه با پیمانکاران جلساتی برگزار شده، در این راستا روز گذشته بیش از 100 پکیج تحویل متقاضیان مسکن مهر فاز 11 (کوزو ترکیه) شده است.

چاغروندی گفت: در رابطه با مسکن مهر کوزو هم نمی‌گوییم مشکل ندارد، اما با توجه به مذاکرات انجام شده مسائل با پیمانکار این فاز نیز در حال حل و فصل  است.

وی یادآور شد: کار نصبیات فاز 11 باقیمانده و کار محوطه سازی و آماده‌سازی نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات