خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان از توزیع بیش از ۸۰ بسته ماهی و ۱۰۰ بسته مواد غذایی در میان نیازمندان شهری و روستایی هندیجان باهمکاری خیرین ، بسیجیان گروه جهادی شهید گشتیل و میثاق با شهدای هندیجان همزمان بابدرقه کاروان های پیاده روی اربعین حسینی (ع)هندیجان به مقصد کربلای معلی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۱۷۶۸
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳

محمد حسین عنانات پیش از ظهر جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: ارادتمندان به حضرت سید الشهداء همواره در کارهای خدمات رسانی در موکب ها و دیگر کارهای حسنه پیش قدم بودند و مردم و بسیجیان هندیجان برای رفاه حال نیازمندان بالبیک یا حسین (ع)کمک های خوبی در اختیار گذاشته و گروه جهادی بسیج شهید گشتیل بنا به وظیفه کمک ها را در میان افراد محروم شهرستان توزیع نمود اند.

وی افزود : کاروان های هندیجان به مرز شلمچه برای شرکت در اربعین حسینی(ع) کربلای معلی طبق یک رسم خوب در جهت تجدید با شهدا بر سر یادمان شهدای گمنام شهرستان حاضر و با بدرقه مردمی اعزام می شوند و حضور گسترده مردم هندیجان بی نظیر است.

 

وی بابیان فعالیت بیشتر در جهت تعمیر و بازسازی منازل محروم هندیجان گفت: بسیجیان گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل با مشارکت خیرین اقدامات خوبی در راه اندازی پروژه های خانه محروم در تعمیر و بازسازی انجام داده اند که با جدیت اینگونه کارهای خدا پسندانه تا پایان سال اجرا ء و پیگیری خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها