خبرهای داغ:
بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی استان خوزستان در سالن تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار و مربی فرهنگی مرکز هندیجان خانم سیده زینب موسوی هنرمند بسیجی شهرستان با قصه عاشورایی آخرین سبز پوش رتبه دومی این جشنواره را از آن خود کرد.
کد خبر: ۹۰۷۱۷۶۴
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هندیجان ،هنر قصه گویی در هندیجان با همت و تلاش مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هندیجان فرهاد عبادی زاده وبا همراهی خانم سیده زینب موسوی به عنوان مربی فرهنگی ودیگر جوانان فعال فرهنگی که از هنرمندان بسیجی هم هستند شاهد مقام های خوب کشوری و استانی در کانون پرورش فکری هستیم.

در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون بسیج هنرمندان شهرستان هندیجان جوانان و نوجوانان هنرمند با استعداد و خوش فکری جذب شده اند که برای شکوفایی بیشتر هنر خود نیاز به حمایت دارند که هنر و فرهنگ هندیجان ریشه در تاریخ بیش از ۲۵۰۰ساله دارد.

هنرمندان هندیجان در تمام زمینه های فرهنگی و هنری همواره پیش قدم و مقام آور در مسابقات و جشنوارهای کشوری و استانی و منطقه ایی بوده اند که با تلاش بیشتر و همکاری بهتر متولیان بر این امر مهم و تاثیر گذار هنر هندیجان به جایگاه اصلی خود دست پیدا خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها