خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی هندیجان خبر داد:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی هندیجان از برگزاری بیش از ۲۵برنامه متنوع به مناسب هفته بسیج دانش آموزی شامل غبارروبی مزار شهدا،نواختن زنگ ایثار و شهادت ، یادواره شهدای دانش آموز ، صبحگاه مشترک ، رزمایش پدافند غیر عامل و راهپیمایی ۱۳آبان باهمکاری اداره آموزش و پرورش و واحدهای بسیج دانش آموزی درمدارس هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۷۱۷۶۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۴
سروان پاسدار سعید سنگری در شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: همانند سال های گذشته برنامه های متنوعی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با همکاری بسیجیان واحدهای دانش آموز مدارس و آموزش و پرورش در سطح شهرستان با دعوت از مسئولان و معلمین و اولیاء دانش آموزان برگزار خواهدشد.
 
وی افزود : از عمده برنامه های مهم در هفته بسیج دانش آموزی برگزاری یادواره ۱۹شهید دانش آموز، مسابقات المپیاد ورزشی ،اردوهای فرهنگی و تفریحی و شرکت گسترده دانش آموز در مراسم راهپیمایی ۱۳آبان و دیدار با خانواده های معظم شهدای دانش آموز که با هماهنگی اجرا ء خواهند شد.
 
وی بابیان جذب دانش آموزان بسیجی از هنگام تاسیس بسیج دانش آموزی در هندیجان گفت: با پیگیر های مستمر و علاقمندی دانش آموزان مدارس در هندیجان تا کنون بیش از ۵ هزار دانش آموز خواهر و برادر در تمام مقاطع تحصیلی در واحدهای بسیج دانش آموزی سطح مدارس هندیجان جذب و مشغول فعالیت در تمام عرصه ها هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها