خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین بدرقه اتوبوس های خدمات رسانی به زوار اربعین،خدمت رسانی به زائران همایش بزرگ اربعین را ناشی از عشق به امام حسین (ع) دانست و گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین در سلوک شیعه اکنون به یک حرکت عظیم فرهنگی تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۰۷۱۷۴۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی اظهار کرد: عشق به زیارت امام حسین (ع) است که سیل جمعیت زائران را به سوی کربلا سوق داده است و این اشتیاقی که اکنون جهت خدمات رسانی و جابجایی زائرین اربعین در جمع کاروان اعزامی حاکم است، نشات گرفته از همین عشق به امام حسین (ع) است.
وی ادامه داد: راهپیمایی بزرگ اربعین در سلوک شیعه اکنون به یک حرکت عظیم فرهنگی تبدیل شده است و هر ساله بر جمعیت عاشقان سالار شهیدان در این مراسم بزرگ پیاده روی افزوده می شود و این به برکت وجود مبارک امام حسین (ع) است.
حجت الاسلام آل هاشم در خصوص اعزام کاروان شهدای شرکت اتوبوسرانی شهرداری تبریز، گفت: خدمت به زائران اربعین، سعادتی است که نصیب هر کسی نمی شود و قطعا رانندگان و افرادی که در این کاروان جهت خدمات دهی به زائران اعزام می شوند، اجر و ثواب لازم را خواهند برد .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها