معاون خدمات شهری شهرداری تهران از حضور هزار و ۳۵۰ نیروی خدماتی شهرداری تهران در راهپیمایی اربعین حسینی (ع) و ارائه خدمات به زائران در نجف و کربلا خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۱۷۲۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجتبی یزدانی با اشاره به حضور چشمگیر زائران در راهپیمایی اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: چیزی که امسال به چشم مشاهده کردیم این است که میزان حضور نسبت به هر سال، افزایش بیشتری داشته است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به حضور خدام الحسین در کوفه و نجف گفت: 350 نفر از نیروهای شهرداری تهران در نجف و یکصد نفر در کوفه مستقر هستند. اگر بخواهیم نیروهایی که از کلانشهرهای مشهد، کرج و اراک به شهرداری تهران کمک می‌کنند را هم اضافه کنیم، یک‌هزار و 185 نیرو و 60 دستگاه ماشین آلات فقط در نجف اشرف مستقر شده‌اند.

یزدانی ادامه داد: هماهنگی‌ها برای حضور نیروها و ادوات، از سه ماه قبل با مسئولان عراقی صورت گرفته است تا خدمات حداکثری در این ایام داشته باشیم.

وی با اشاره به بارندگی ها در نجف و کربلا و بحث آبگرفتگی معابر گفت: خوشبختانه بر اساس پیش‌بینی ها انتقال لوازم اضطرار مانند پمپ و لجن کش به عراق صورت گرفته بود و الحمدلله با تلاش خدام الحسین، شاهد مشکل خاصی نبودیم.

ارسال نظرات