امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه پیاده روی بزرگ اربعین بیانگر جاودانگی نهضت امام حسین(علیه السلام) و یارانش است، گفت: پیاده روی بزرگ اربعین بیانگر زنده بودن عاشورا است.
کد خبر: ۹۰۷۱۷۲۴
|
۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمد احمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه راه رستگاری در پی حرکت در مسیر رضایت خداوند است، بیان کرد: کسانی که در مسیر رضایت خداوند گام بر می دارند، سعادتمند این دنیا و دنیای آخرت می شوند.

وی عنوان کرد: خوشبختی انسان در مسیر عمل به دستورات قران کریم و حرکت در مسیر سفارش های انبیا و اهل بیت محقق می شود.

 امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به پیاده روی بزرگ اربعین، بیان کرد: مراسم پیاده روی اربعین بیانگر اتحاد و وحدت مسلمانان است.

وی عنوان کرد: پیاده روی بزرگ اربعین بیانگر جاودانگی نهضت امام حسین(علیه السلام) و یارانش است.

 امام جمعه موقت شهرکرد اظهار داشت: پیاده روی بزرگ اربعین بیانگر زنده بودن عاشورا است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا اعلام کرده است که از ۱۳ آبان امسال تحریم ها را علیه ایران شدت می بخشد، ادامه داد: این کار آمریکا یک جنگ رسانه ای و روانی است و تحریم ها بیش از این اعمال شده است.

 امام جمعه موقت شهرکرد اظهار داشت: دشمن بار دیگر با پایداری و مقاومت ملت ایران همانند توطئه های دیگر خود شکست می خورد.

وی ادامه داد: راهپیمایی ۱۳ آبان  باید بیش از گذشته با حضور حماسی مردم برگزار شود تا بار دیگر دشمن در توطئه های خود شکست بخورد.

 امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه آمریکا چهل سال است که از ملت ایران سیلی محکمی خورده است، ادامه داد: مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۱۳ آبان سیلی محکمی به آمریکا خواهند زد.

 

ارسال نظرات