تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با تولیت آستان علوی:

دشمن برای از بین بردن اتحاد ملت ایران و عراق توطئه می‌کند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: دشمن برای از بین بردن اتحاد ملت ایران و عراق توطئه می‌کند.
کد خبر: ۹۰۷۱۶۹۶
|
۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با تولیت آستان علوی بیان کرد: ما همکاری بین اعتاب مقدسه جهان اسلام را از دو سال پیش آغاز کردیم که از طرف مدیران اعتاب مورد استقبال قرار گرفت و امیدواریم همکاری با عتبه مقدسه علویه هرچه بیشتر گسترش یابد.

وی ادامه داد: امروز جلوه بی‌بدیلی از حضور زائران از سراسر جهان اسلام در کنار مضجع نورانی امام علی (ع) و امام حسین (ع) شکل گرفته است که در هیچ نقطه‌ای از کره زمین چنین اجتماعی نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بیان کرد: اتحاد بین دو ملت ایران و عراق ریشه دینی، مذهبی و اعتقادی دارد، دشمن نمی‌تواند این اتحاد را ببیند و برای از بین بردن آن توطئه‌های زیادی انجام می‌دهد، اما همه باید تلاش کنیم این وحدت و انسجام روز به روز بیشتر شود.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: به برکت انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال تجربیات بسیار خوبی در آستان قدس رضوی به دست آمده است و پس از انقلاب گام‌های بسیار خوبی در توسعه فیزیکی، فرهنگی و اجتماعی این آستان مقدس برداشته شده و سرمایه خوبی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه در عراق رژیم بعث اجازه نمی‌داد اعتاب مقدسه رشد و توسعه پیدا کنند و به دنبال محدودیت آن‌ها بود، ادامه داد: امروز به برکت ایستادگی و مقاومت مردم عراق این اعتاب توسعه خوبی پیدا کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خاطرنشان کرد: ما خود را موظف می‌دانیم همکاری و هماهنگی با تمام اعتاب مقدسه به ویژه عتبه علویه را گسترش دهیم، زیرا همه اعتاب «کلهم نور واحد» هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار