امام جمعه شهر کمیجان:

رویداد اربعین نشانه حقانیت راه سیدالشهدا(ع) است/جنایت های آل سعود بر همه آشکار شده است

حجت الاسلام علی مقدسی پور گفت:زیارت اربعین، تعظیم شعائر الهی است؛ این مساله از سنن بزرگان و علما بوده است؛ مردم و شیعیان حاضر بودند که دست و پای خود را بدهند و امام را زیارت کنند؛ هیچ مرجعی در طول تاریخ فتوایی بر ضد این کار نداده است.
کد خبر: ۹۰۷۱۶۸۵
|
۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ حجت الاسلام علی مقدسی پور امام جمعه شهرکمیجان درخطبه هاي نماز جمعه با توصيه به رعايت تقوا و عمل صالح گفت : امام حسین(ع) از ارکان دین است این امام همام و پناه مؤمنان و امام همه اهل تقواست و تجسم تقوی در وجود حسین(ع) است. 

وي در ادامه افزود : اربعین این رویداد بزرگ دینی درس تاریخ است تا ببینیم امروز هیچ نشانی از بنی امیه نیست اما حقانیت راه حسین(ع) هرگز فراموش نخواهد شد. 

وی با بیان اینکه مسلمانان هرگز نباید در برابر ظلم و ستم تسلیم شوند و باید همیشه نسبت به وظیفه ی خود در قبال دینشان مسئولیت‌پذیر باشند گفت: در این راستا امام حسین (علیه‌السلام) الگوی بزرگی برای همه است و امیدواریم در سایه درسی که امام حسین (علیه‌السلام) به مسلمانان جهان داد ملتهای اسلامی هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نروند.

حجت الاسلام مقدسی پور با اشاره به اینکه امت اسلامی ایران و عراق باید در کنار یکدیگر باشند و اتحاد خود را حفظ کنند، خاطرنشان کرد: راهپیمایی عظیم اربعین فرصتی برای نمایش اتحاد امت‌های مسلمان است؛ این آرامش و امنیت امروز جامعه ما از خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است.

وی گفت: مردم ایران اسلامی ضمن قدردانی به خاطر رسیدگی و سرعت عمل قوه قضاییه نسبت به پرونده مفسدین، برخورد با عوامل اختلال در بازار را خواستار هستند که امیدواریم با برخورد آنها شاهد جلوگیری از روند رو به رشد قیمت‌ها باشیم.

وی در پایان خطبه دوم خاطر نشان کرد: قتل جمال خاشقچی موجب رسوایی آمریکا و آل سعود شد و بدون شک اسلام آمریکایی قتل خاشقچی را طراحی کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار