خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

مهمترین پیام روز عاشورا پافشاری بر عقیده و ایمان درونی بود

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه مهمترین پیام روز عاشورا پافشاری بر عقیده و ایمان درونی بود، گفت: نقش بی بدیل حضرت زینب (س) در انعکاس پیام‌های عاشورا غیرقابل انکار اسـت.
کد خبر: ۹۰۷۱۶۶۶
|
۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

مهمترین پیام روز عاشورا پافشاری بر عقیده و ایمان درونی بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اسدآباد اظهار کرد: جلوگیری از غلبه هوای نفس بر انسان می‌تواند باعث رضایت خداوند از بنده شده و وی را سعادتمند کند.

وی با بیان اینکه مهمترین پیام روز عاشورا پافشاری بر عقیده و ایمان درونی بود، اضافه کرد: نقش بی بدیل حضرت زینب (س) در انعکاس پیام‌های عاشورا غیرقابل انکار اسـت.

امام جمعه اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش به فرا رسیدن 8 آبان روز بسیج دانش آموزی و سالروزشهادت شهید «فهمیده» اشاره کرد و گفت: دانش آموزان به خود ببالند در مملکتی زندگی می‌کنند که شجره طیبه بسیج در آن وجود دارد.

وی همچنین ضمن تقدیر از بانیان احداث موکب‌های دیارسیدجمال بیان کرد: راه ‌اندازی این مراکز از گردنه تا پل شکسته افتخاری برای دیار سیدجمال است.

وی گفت: نهادهای زیادی همچون سپاه، نیروی انتظامی، دانشکده پزشکی و هلال احمر در این موقعیت معنوی زحمات زیادی را متحمل می‌شوند که در تریبون نماز جمعه از این نهادها تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات