فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در نشست رونمایی از پنج کتاب حوزه دفاع مقدس در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، با اشاره به اهمیت کتاب در اسلام، گفت: مکتب اسلام با قسم به قلم آغاز شده که نشانگر عظمت این مکتب است.
کد خبر: ۹۰۷۱۶۳۸
|
۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم افزود: در مکتب اسلام، هر چه قدر که جامعه کتاب را عزیز بدارد، به همان میزان رشد پیدا می کند.

وی با اشاره به استقبال مردم از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، گفت: برگزاری این نمایشگاه نشانه فرهیختگی جامعه است، استقبال عمومی مردم از نمایشگاه کتاب، عمق اندیشه ورزی و تفکر مردم ما را نشان می دهد و التفات مردم به نمایشگاه، نشان دهنده مرتبه بلند علمی و فکری در میان مردم جامعه ما است.

سردار خرم در رابطه با اهمیت ترویج کتاب و کتابخوانی نیز گفت: باید فرهنگ کتاب خوانی و کتاب خواهی در جامعه و در میان خانواده ها به خصوص در بین فرزندانمان ترویج داده شود، در این صورت نیاز نیست نگران اوقات فراغت جوانان باشیم. 

وی اضافه کرد: ارزشمند بودن کتاب باید به حدی بالا برود که جوانان ما تعطیلات و اوقات فراغت و ساعات نشست و برخاست خود را با کتاب غنی تر کنند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و ششمین نمایشگاه نشر دیجیتال از ٢٩ مهر تا چهارم آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقه مندان می توانند هر روزه از ساعت ١٠ تا ٢٠ از این نمایشگاه دیدن کنند.

ارسال نظرات