خبرهای داغ:
عضو هئیت امناء موکب حضرت سیدالشهدا(ع) موقعیت سردار همدانی گفت: موکب حضرت سیدالشهدا موقعیت سردار همدانی ظرفیت اسکان و پذیرایی از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از زائران حسینی را در کربلای معلی دارد.
کد خبر: ۹۰۷۱۶۳۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶

اسکان و پذیرایی ۲۵۰۰ نفر از زائران اربعین در موکب سیدالشهدا(ع) موقعیت سردار همدانیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کریم ملکی با اشاره به خدمات موکب حضرت سیدالشهدا(ع) موقعیت سردار همدانی مستقر در کشور عراق و شهر مقدس کربلا اظهار داشت: موکب حضرت سید الشهدا(ع) موقعیت سردار همدانی امسال در چهارمین سال متوالی در کربلای معلی افتخار خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله(ع) را دارد.

وی تصریح کرد: حدود 150 خادم به صورت شبانه‌روزی مشغول ارائه خدمت در حوزه‌های مختلف از قبیل فرهنگی، خدماتی، بهداشتی و توزیع غذا هستند.

این عضو هئیت امناء موکب حضرت سیدالشهدا(ع) موقعیت سردار همدانی ادامه داد: این موکب ظرفیت اسکان 800 نفر از خواهران و یک هزار و 700 نفر از برادران و در مجموع 2 هزار و 500 نفر از زائران را دارا است، همچنین توانایی توزیع 2 هزار و 500 پرس صبحانه، نهار و شام در این موکب وجود دارد.

وی فعالیت‌های این موکب را شبانه‌روزی عنوان کرد و گفت: پیش بینی موارد فوق برای اجرای هر چه بهتر در جلسات متعدد انجام شده است تا در روند خدمت رسانی مشکلی ایجاد نشود.

ملکی با اشاره به محل موکب حضرت سید الشهدا(ع) که در کربلای معلی و خیابان روضتین قرار دارد، یادآور شد: اکثر موکب‌های استان زیر نظر ستاد بازسازی عتبات استان هستند اما این موکب زیر نظر سپاه مرکز و ستاد بازسازی عتبات کل کشور قرار دارد.

وی اظهار کرد: مسئول اجرایی این موکب آقای صداقتی است که به همراه آقایان توکل، ملکی، احدیان و بیات به عنوان هیئت امنا در این موکب مشفول خدمت رسانی به زائران عزیز هستند.

این عضو هئیت امناء موکب حضرت سیدالشهدا(ع) موقعیت سردار همدانی در پایان یاداور شد: دفتر موکب حضرت سیدالشهدا(ع) موقعیت سردار همدانی در شهر همدان در آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) آماده دریافت نذورات و کمک های مردمی مردم دارالمومنین همدان می باشد که مردم عزیز می توانند به این دفتر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات