خبرهای داغ:
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان خبر داد

توزیع 30 هزار پرس غذا در موکب حضرت زینب(س) همدان

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: پیش‌بینی شده است در ایام اربعین حسینی 30 هزار پرس غذا در موکب حضرت زینب(س) همدان توزیع شود.
کد خبر: ۹۰۷۱۶۳۱
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶

توزیع 30 هزار پرس غذا در موکب حضرت زینب(س) همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان همدان اظهار داشت: برای مدیریت این ایام جلسات مختلفی با مسؤولان حسینیه‌ها و مساجد برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اسکان اضطراری زوار اربعین حسینی نیاز به پتو داریم که امیدوارم تامین شود، افزود: در حال حاضر در حسینیه چهارده معصوم همدان مستقر هستیم تا در مسیر برگشت به زوار خدمات قابل توجهی ارائه شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان عنوان کرد: در مسیر رفت از زوار خارجی پذیرایی می‌کنیم و پیش‌بینی شده است در ایام اربعین حسینی 30 هزار پرس غذا در موکب حضرت زینب(س) همدان توزیع شود.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان همدان با اشاره برای ناوگان اتوبوسرانی همدان برای حمل و نقل زائران آمادگی 100 درصدی را دارد اظهار داشت: مجتمع های خدماتی بین راهی نیز آمادگی 100 درصدی برای ارائه خدمات به زائران را دارند و بازدید از این مجتمع‌ها ه صورت روزانه انجام نمی‌شود. 

رسول ابراهیم‌خانی با بیان اینکه راهدار خانه ها نیز آمادگی لازم را برای اسکان اضطراری دارند، افزود: پاکسازی حریم راه‌ها و پارکینگ‌ها به منظور جلوگیری از بحران در حال انجام است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار