شورو حرارت حسینی در زائر سرای امام رضا

زائرین غیر ایرانی که با گذر از مرز میرجاوه با حضور در زائر سرای امام رضا و استراحتی چند ساعته حاجت خود را از ابا عبدالله الحسین گرفته اند.
کد خبر: ۹۰۷۱۶۳۰
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، با گذشت بیش از یک ماه از ورود زائرین غیر ایرانی به داخل خاک ایران و ورودشان از طریق مرز میرجاوه به استان سیستان و بلوچستان خیل عظیمی از عاشقان ابا عبدالله الحسین به مرز میرجاوه و سپس ورود به زائر سرای امام رضا(ع) ودریافت و بهره مندی از   خدمات اسکان، درمان، خوراک و تغدیه و ...ساعاتی را در این مکان به استراحت می پردازند .
 
در این بین زائرینی هستند که مشکلات بسیاری دارند ولی به جهت عشق و دلدادگی که به اهل بیت دارند راهی سفری معنوی شده اند و رهسپار کوی دوست می شوند.
 
در زائر سرای امام رضا خادمین خواهر و برادر شبانه روز پای کار آمده اند و در راستای تکریم از زوار حسینی از کوچکترین خدمتی دریغ نمی کنند.
 
در بین زائرین افرادی هم هستند که هنوز نرسیده به کربلا حاجت خود را از سرور و سالار شهیدان گرفته اند در این بین خانم جوانی که مدت ۳سال بود که از ناحیه چشم دچار مشکل شده بود و دیدش را از دست داده بود در این مکان که به نام امام رضا و حال و هوای آنجا بازسازی شده بود حاجتش را گرفت.
 
این زائر پاکستانی از خوشحالی فقط اشک شوق برگونه هایش روان بود و خیلی تمایل داشت که حرم امام رض(ع) را زیارت کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار