معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: برنامه های ابتکاری برای نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت اجرا شود.
کد خبر: ۹۰۷۱۶۲۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹

جلیل وحیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: اقدامات برجسته‌ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در میزبانی از کاروان‌های راهیان نور صورت گرفته است ولی این کافی نیست.

وی ادامه داد: اقدامات برجسته‌ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در میزبانی از کاروان‌های راهیان نور صورت گرفته اما متأسفانه در ارتباط با وجود یادمان‌ها زیرساخت‌های آذربایجان غربی ضعیف بوده و نمی‌تواند پیام جنگ و ایثار را به خوبی منتقل نماید.

این مسئول عنوان کرد: دیدار و تکریم خانواده‌های شهدا، اجرای مراسم زنگ مقاومت در مدارس، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس، اعزام اکیپ درمانی به مناطق محروم استان، برگزاری شب‌شعر و خاطره، برگزاری مراسم غبارروبی از مزار شهدا و دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با ائمه جمعه استان ازجمله برنامه‌هایی است که همه ساله همزمان با هفته دفاع مقدس در استان برگزار می شود.

وی با تأکید بر حضور فعالانه رسانه‌های استان آذربایجان غربی در انتقال مفاهیم ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: بنابراین تلاش بیشتر رسانه‌های جمعی برای اطلاع‌رسانی و جذب مردم به این مقوله یک موضوع حائز اهمیت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت طلبی به نسل جوان باعث می شود که در مقابل آسیب های اجتماعی و تهاجم فرهنگی مصون باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات