پاسدار محمدحسینخانی گفت:حضور اعجاب انگيز شيعيان، اهل سنت و حتي پيروان اديان و مذاهب ديگر در راهپيمايي اربعين حسيني نشان دهنده ي حقانيت نهضت حسيني ، قدرت نرم شيعه، وحدت امت اسلامي و بخصوص ملت مسلمان ايران و عراق در شرايط حساس کنوني است.
کد خبر: ۹۰۷۱۶۲۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳

پاسدارمحمدحسینخانی مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ ضمن بیان ارزش و اهمیت گرامیداشت اربعین حسینی اظهار داشت: عزاداری های اربعین، نقطه اوج عزاداری ها برای سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است که هرساله با حضور گسترده مردم برگزار می شود.

پاسدار حسینخانی افزود: جنس پیاده روی اربعین حسینی مبارزه و حماسه است و در شرایط خاصی که جهان اسلام و منطقه دارد و دشمنان اسلام برای سرکوب ملت های مسلمان خیز برداشته اند به یک حرکت جهادی و حماسی تبدیل شده است.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کمیجان با بیان اینکه جریان نهضت عاشورا و شهادت امام حسین(ع) و یاران ایشان فراموش شدنی نیست افزود: حرارت و شور حسینی خاموش شدنی نیست و هر چه جلوتر می‌رود پررنگ‌تر می‌شود.

وی بیان کرد: فلسفه عاشورایی هدایتگر امت اسلامی است و پس از سال ها با عظمت در دنیا می درخشد و مهمترین وظیفه مسلمانان، تبلیغ اسلام و معرفی مکتب اهل بیت و قرائت درست از اسلام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:ثبت نام بیش از 1000 نفری مردم ولایتمدار و عاشورایی شهرستان کمیجان امسال همچون سال های گذشته  باشور و عشق و اشتیاق به خیل این کاروان حسینی می پیوندند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات