خبرهای داغ:
مسئول اردويي و گردشگری و راهيان نور سپاه خوی خبر داد
مسئول اردويي و گردشگری و راهيان نور سپاه خوی گفت: اردوی راهیان نور ویژه دانش اموزان پایه دهم واحدهای پیشگام خوی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۷۱۶۱۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱

 سرهنگ پاسدار نظرعلي جبارزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی ابراز داشت: با هماهنگی های بعمل آمده بیش از 3200 نفر دانش آموز دختر و پسر خوی طی  8 مرحله به اردوی عملی آمادگی دفاعی اعزام می شوند که اولین مرحله آن از پنچم آبان ماه شروع خواهد شد.

وی تصریح کرد: در اولین مرحله از اردوی راهیان نور شمال غربی، دانش آموزان دختر در قالب   10  دستگاه اتوبوس سفر معنوی راهیان نور را پس از تجمع در مدارس مربوطه به سمت مزار شهدای این شهرستان آغاز خواهند کرد.

وی افزود: پس از نثار فاتحه و تجدید بیعت با شهدا ی والا مقام و ذکر خاطره ای از شهدا توسط همرزمان شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانش آموزان از یادمان های شهدا واقع در مركز آموزشی حر و يادمان پل هوايي این شهرستان بازدید می کنند.

جبارزاده خاطرشان کرد: ما در جهت غنای معنوی این اردوها سعی داریم  از  کارشناسان فرهنگی که غالبا معلمین پرورشی و دبیران آمادگی دفاعی مدارس و همچنین یادگاران 8سال دفاع مقدس که به عنوان راوی حضور دارند استفاده کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات