خبرهای داغ:
فرماندار بناب در جمع خبرنگاران گفت: همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب چهارم آبان وارد بیستمین دوره خود می‌شود و برگزاری منظم و همه ساله همایش باعث شده دوچرخه بناب به یکی از برند‌های این شهرستان تبدیل شود.
کد خبر: ۹۰۷۱۵۸۸
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امین رفیعی با بیان اینکه برگزاری این همایش فرهنگ سازی بوده و سلامت مردم، کاهش آلودگی و ترافیک شهر تأثیر بزرگی دارد؛ افزود: از موضوعی که در برگزاری این همایش‌ها از آن غافل هستیم بحث ایجاد شادابی و نشاط اجتماعی است.

وی اضافه کرد: برگزاری این گونه همایش‌ها باعث می‌شود نشاط اجتماعی در جامعه تقویت شود و تحقق این امر در شرایط امروزی جامعه از ضروریات است.

رفیعی ضمن تشکر از اقدامات مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان در خصوص هماهنگی‌های صورت گرفته برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر همایش و همچنین تأمین جوایز با اظهار امیدواری تأکید کرد: با تلاش و همکاری مسئولان و مردم شاهد هرچه بهتر برگزار شدن همایش دوچرخه سواری امسال خواهیم بود.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب نیز در این نشست با ارائه گزارشی از تمهیدات اتخاذ شده برای برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب گفت: بیستمین همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب در «بناب شهر دوچرخه» با حضور رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور و همچنین سایر مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی روز جمعه چهارم آبان ماه در سطح شهرستان بناب برگزاری خواهد شد.

وی افزود: در این همایش بزرگ بیش از ۱۸۰ قلم کالا به قید قرعه بین شرکت کنندگان توزیع خواهد شد که یکصد دستگاه دوچرخه از جمله جوایز این همایش است.

یزدانی در ادامه ضمن تشکر از فرماندار و سایر مسئولان شهرستان، مدیران صنایع و واحد‌های تولیدی که در امر برگزاری این همایش مساعدت کرده اند، اظهار امیدواری کرد مردم بناب روز جمعه چهارم آبان ماه با حضور گسترده در خیابان‌های این شهرستان برای بیستمین بار «بناب شهر دوچرخه» را در سطح شهرستان طنین انداز کنند.

ارسال نظرات