مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان:

اعتیاد دام خطرناکی ست که دشمن علیه نظام اسلامی پهن کرده است

مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: تلاش شبانه روزی مسئولین و نظارت مستمر والدین و خانواده ها برای پیشگیری از اعتیاد یک ضرورت است.
کد خبر: ۹۰۷۱۵۶۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به همت قرارگاه فرهنگی جواد الائمه(ع) سپاه ناحیه زاهدان، کارگاه توجیهی و آموزشی پیشگیری از مواد مخدر ویژه محلات آسیب دیده و حاشیه شهر زاهدان در محله شهید رجایی برگزارشد.

حمیدرضا حمیدیان، مدیر کل پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در این کارگاه آموزشی در جمع مردم که در مسجد الرضا(ع) زاهدان برگزار شد، با تشکر از سپاه پاسداران و گلایه از برخی  نهادها، ارگانها، ادارات، و دستگاههایی که در امر مواد مخدر و اعتیاد به وظیفه  ذاتی خود به خوبی  عمل نمی کنند گفت: مواد مخدر و اعتیاد یک منکر و یکی از آسیبهای جدی در جامعه و دام خطرناکی است که دشمنان علیه نظام اسلامی پهن کرده اند.

وی افزود: دشمنان شیوه های مختلفی برای آلوده کردن جوانان دارند که خانواده ها باید با هوشیاری این خطر بزرگ را رصد و به سادگی از کنار آن عبور نکنند.

حمیدیان با تاکید براین مطلب که رهایی از مواد مخدر سخت است و بهترین راهکار برای مقابله با آن پیشگیری است ادامه داد: همه باید دست در دست هم دهیم و با تلاش شبانه روزی مسئولین و نظارت مستمر والدین و خانواده ها برای پیشگیری یک ضرورت است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار