فرمانده انتظامی استان البرز گفت: اعضای باند 5 نفره سارقان داخل خودرو که با 2 دستگاه خودرو سرقتی ال 90 اقدام به 100 فقره سرقت داخل خودرو کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۰۷۱۵۵۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار عباسعلی محمدیان در جمع خبرنگاران، گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پایگاه یکم پلیس آگاهی و اعلام شکایت درباره سرقت تجهیزات داخل خودرو، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

باند 5 نفره سرقت داخل خودرو به دام پلیس افتاد

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته به یک‌دستگاه خودرو ال 90 مشکی رنگ که در تمامی تصاویر ضبط شده بود مشکوک شدند .

این مقام ارشد انتظامی گفت: در استعلام از پلاک خودرو مشخص شد که خودرو دارای سابقه سرقت از یکی از شهرهای شمالی است که در بررسی‌های تکمیلی ماموران محرز شد که خودرو مذکور پس از 24 ساعت از وقوع آخرین سرقت در جاده چالوس بر اثر برخورد با گاردریل کناره جاده به شدت آسیب دیده و از سوی سرنشینان خودرو رها شده است. در بازرسی از خودرو تعداد زیادی ضبط و باند خودرو، لپ‌تاپ و گوشی تلفن‌همراه سرقتی کشف شد .

سردار محمدیان گفت: ماموران با انجام اقدامات فنی از هویت سارقان که دارای سابقه سرقت از کرج و شهرستان‌های استان تهران بودند مطلع و مخفیگاه 3 نفر آنها را در شهرستان ملارد و اندیشه شناسایی و با دریافت نیابت قضائی به محل مذکور اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: ماموران در چندین عملیات منسجم و غافلگیرانه تمامی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها تعداد زیادی گوشی تلفن‌همراه، شارژر برقی، صندلی کودک، لپ‌تاپ، مدارک شناسایی و... کشف شد.

سردار محمدیان گفت: متهمان در بازجویی ماموران به 100 فقره سرقت داخل خودرو با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کردند و درباره شیوه و شگرد سرقت‌ها گفتند که با تشکیل یک باند 5 نفره با سرقت 2 دستگاه ال 90 از شهرهای شمالی و استان تهران در ساعت‌های پایانی روز اقدام به سرقت داخل خودرو در استان‌های تهران و البرز کرده و اموال مسروقه را به 3 نفر مالخر می فروختند.

وی با بیان اینکه سایر اعضای باند سرقت و مالخران در چندین عملیات پلیسی دستگیر شدند، گفت: تلاش برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

ارسال نظرات