مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: علما و نخبگان بسیجی اهل سنت در قالب یک کاروان جهت شرکت در مانور بصیرتی دنیا در حماسه پیاده روی اربعین حسینی به کربلا اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۷۱۵۲۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: انسجام و وحدت میان شیعه و سنی در استان سیستان و بلوچستان زبانزد خاص و عام است که همین اتحاد و یکپارچگی خاری بر چشم دشمنان و بدخواهان نظام است.

وی با اشاره به این مطلب که در حقیقت اربعین امام حسین(ع) متعلق به یک بخشی از جامعه نیست، افزود: همه ی دنیا نسبت به عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع)  عکس العملهای عملی دارند.
 
حجت الاسلام طهرانی زاده ادامه داد: برادران دینی و اهل سنت از سراسر استان در قالب کاروان اخوت و همدلی به کربلای معلی اعزام که با حضور در این همایش بصیرتی به دشمنان اثبات می کنند که شیعه و سنی در کنار یکدیگر و با عشق و علاقه به اهل بیت عصمت و طهارت در برابر یاوه گویی های دشمنان ایستادگی خواهند کرد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اهل سنت در این مانور بصیرتی چون سالهای گذشته حضور فعال و پررنگی دارند و رفته رفته این حضور رونق بهتری می گیرد و سال آینده این اعزام و حرکت رو به گسترش خواهد بود .
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: اربعین حسینی از نقطه آغاز تا این لحظه  از یک شور و حرارت و فعالیت بهتری برخوردار است.
 
ارسال نظرات