بازدید فرمانده سپاه دهگلان از روند ساخت ۴ واحد مسکونی خانه محروم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان از روند ساخت واحدهای مسکونی خانخه محروم در این شهرستان بازدید نمود.
کد خبر: ۹۰۷۱۵۱۱
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور فرمانده سپاه و مسئولان شهرستان دهگلان در ۱۸ شهریور ماه ۹۷ کلنگ زنی یک واحد مسکونی خانه محروم در روستای حسینی بخش مرکزی شهرستان جهت احداث ۶۰ خانه محروم دهگلان به صورت نمادین به زمین زده شد که در ۲۰ مهرماه فرمانده سپاه دهگلان از روند ساخت ۴ واحد مسکونی در روستا‌های حسینی، بگه جان و شعبانی بازدید به عمل آورد.

سرهنگ پاسدار محمد امانی در این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه امروزه دغدغه رهبری نظام و بسیج رفع موانع و مشکلات مردم است افزود: بسیج سازندگی همیشه در مسیر عزت و پیشرفت نظام گام برداشته و لحظه‌ای دراین راستا کوتاهی ننموده است.

سرهنگ امانی افزود: محرومان، ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی اند و تلاش در راستای زدودن فقر از چهره این افراد هدف اصلی تشکیل بسیج سازندگی است.

فرمانده سپاه دهگلان گفت: با توجه به اینکه رسالت بزرگ پاسداری از انقلاب بر عهده سپاه است، سپاه پاسداران بر خود لازم می‌داند تا در عرصه‌های محرومیت زدایی وارد شود.

وی در ادامه بیان کرد: بسیج سازندگی در شهرستان با هدف محرومیت زدایی گام برداشته است و سپاه پاسداران علاوه بر اینکه در یک دوره در حوزه دفاعی وارد شد امروز با توجه به امنیت حاکم بر کشور این فرصت را یافته تا در بحث عمران و آبادانی وارد شود.

محمد امانی اظهار داشت: تعداد ۶۰ واحد مسکونی خانه محروم با زیر بنای ۵۰ متر مربع به شهرستان اختصاص یافته که با مشارکت کمیته امداد امام (ره) و بسیج سازندگی سپاه دهگلان برای خانوار‌های محروم احداث خواهند شد.


وی در ادامه گفت: برای ساخت هر واحد ۳۵ میلیون تومان توسط کمیته امداد امام (ره) و بسیج سازندگی سپاه هزینه ساخت می‌شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار