خبرهای داغ:
وارثی عنوان کرد: یقین داریم مربیان مهاد، با الگوهای رفتاری خود می توانند بهترین معلم و مدرس و بهترین مصداق رفتاری برای نونهال باشند. 
کد خبر: ۹۰۷۱۴۶۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین علیرضا وارثی در همایش عاشورایی سه ساله های حسینی بیان کرد: یکی از برنامه های بهزیستی در حوزه مهاد کودک، آموزش آموزه های دینی است که علاوه بر مهارتهای اجتماعی، گفتگوی متقابل و همه مهارتهایی که امروز بعنوان مشکلات رفتاری شناخته شده و جامعه بشدت به آنها نیاز دارد را نیز شامل می شود.

وی گفت: از برنامه های سازمانی ما، آشنایی گروههای مختلف با آموزه های دینی و معنوی است تا مباحث تاریخ اسلام را با زبان کودکانه در مهاد کودک به نونهال بیاموزیم و یقین داریم مربیان مهاد، با الگوهای رفتاری خود می توانند بهترین معلم و مدرس و بهترین مصداق رفتاری برای نونهال باشند. 

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: امسال نیز طبق روال سنوات گذشته بار دیگر نسل آینده کشور را با این قوانین آشنا کنیم و بتوانیم به این نونهال بگوییم که چگونه باید به فرهنگ عاشورایی ارزش نهیم. چرا که حماسه عاشورا، حماسه ایثار و حماسه مهارتهای مختلف اجتماعی و رفتاری است که امروز خلا جدی آن در جامعه احساس می شود.

مربیان مهاد، فرصت آموزش را مغتنم بشمارند

در ادامه حجت الاسلام فاطمی نسب مسوول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین ضمن اشاره به اهمیت آموزش مربیان مهاد کودک بیان کرد: اوج یادگیری و هر محبتی که شما مربیان به نونهالان می آموزید، فرصتی طلایی و ناب در اختیار شماست. 

وی گفت: بهترین خاطرات زندگی مختص دوران ابتدایی آموزش است. این نونهالان که در سنین سه تا شش ساله در اختیار شما هستند باید بهترین معارف را مادرانه و دلسوزانه به آنها بیاموزید چرا که شما فقط نگهدارنده این کودکان در یک زمان محدود در طول روز نیستید بلکه این زمان فرصتی طلایی برای تعلیم و پرورش است.

گفتنی است آیت اله عابدینی نیز ضمن اشاره به مهربانی خداوند و نعمتهای فراوان همچون پدر و مادر، احترام گذاشتن به این نعمتها را برای کودکان تشریح کرد و نقش مربیان را در آموزش امور دینی بسیار موثر دانست.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها