خبرهای داغ:

دیدار صمیمانه مسئول نمایندگی ولی فقیه استان با سربازان شاهین دژ

مسئول نمایندگی ولی فقیه استان با پایوران و سربازان شاهین دژ دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۷۱۴۵۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در دیدار با سربازان و پایوران شاهین دژ اظهار کرد: پیشانی های پینه بسته بدون روح عبادت و بدون ولایت ارزش ندارد.

وی با بیان اینکه ولایتمداری و برخورداری از روحیه تبعیت از ولی فقیه و پیروی از منویات ایشان یک اصل اساسی و حائز اهمیت به شمار می رود، ادامه داد: یکی از دلایلی که دشمنان نظام اسلامی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عناد برخاسته وجود این روحیه بین پاسداران و بسیجیان است.

این مسئول تلاش برای تقویت روحیه ولایتمداری، جهاد، ایثارگری، شهادت طلبی را یک ضرورت دانست و بیان کرد: باید آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه اسلامی واکاوی شود تا نهادینه سازی آنها امکان پذیر باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه راه اندازی گروهک های تروریستی مختلف از جمله داعش، جنگ اقتصادی، تحریم اقتصادی، جنگ نظامی، تهاجم فرهنگی و ... حربه های دشمن علیه نظام اسلامی است، ادامه داد: دشمنی به هر نحو ممکن به دنبال ضربه زدن است.

سرایی خاطرنشان کرد: دشمن با جنایت های بیشمار دیگر ثابت کرده است تعارف ندارد و مدام به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، اما با برکت وجود و حضور مردان بی نظیری که حضرت امام تربیت کرده در تمامی این توطئه ها شکست خورده و ان شاء الله با تداوم روحیه جهاد و مقاومت و ایثار و شهادت و پیروی از ولایت ظفر نزدیک است.

انتهای پیام

ارسال نظرات