رئیس کارگروه ارتباطات مجلس، گفت: از امروز باجه‌های تحویل ارز در کشور عراق ۲۴ ساعته به مسافران خدمات رسانی می‌کنند اما با این وجود تنها توان پاسخگویی به ۳۰ هزار نفر در روز را دارند.
کد خبر: ۹۰۷۱۴۴۳
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷
 
 
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص نحوه دریافت ارز دینار به زائرین در کشور عراق، اظهار داشت: بیش از یک میلیون زائر در سیستم اپلیکیشن بله بانک ملی به منظور دریافت دینار در کشور ثبت نام کرده‌اند، نیروهای بانک ملی در حال حاضر در کشور عراق مستقر هستند.

50 باجه به یک میلیون مسافر اربعین خدمات رسانی می‌کنند

رئیس کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعداد باجه‌های پاسخگو به یک میلیون زائر ثبت نام کرده در سیستم بله 50 عدد است که توان پاسخگویی به ثبت نام کنندگان را ندارند، گفت: باجه‌های مستقر شده در کشور عراق توان پاسخگویی به 20هزار مسافر را دارند.

باجه‌های تحویل ارز در کشور عراق 24 ساعته به مسافران خدمات رسانی می‌کنند

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از امروز باجه‌های تحویل ارز در کشور عراق 24 ساعته به مسافران خدمات رسانی می‌کنند اما با این وجود تنها توان پاسخگویی به 30 هزار نفر در روز را دارند، ادامه داد: از دستگاه‌های دیپلماسی و مسئولین خواستار هستیم که به سرعت با رایزنی که می‌توانند در کشور عراق داشته باشند بستری را برای افزایش تعداد باجه ها ایجاد کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید طرف عراقی باید زیرساخت‌های لازم را برای افزایش باجه‌ها فراهم و دینار کافی را تامین کند، عنوان کرد: در پشت باجه‌ها ترافیک سنگینی ایجاد شده در حالی که مسافران ریال خود را در ایران پرداخت کرده و باید در کشور عراق دینار خود را دریافت کنند.

ارسال نظرات