جلسه افتتاح طرح «شهید بهنام محمدی» با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مدیرآموزش و پرورش، فرمانده حوزه دانش آموزی و جمعی از مسئولان ادارات در محل سالن جلسات اداره آموزش وپرورش شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۱۴۳۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به همت حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده تربت حیدریه جلسه برنامه ریزی وافتتاح طرح شهید بهنام محمدی برگزار شد.
 
در این جلسه ابتدا سروان پاسدار سید آبادی فرمانده حوزه شهید فهمیده گزارش اقدامات انجام شده در زمینه‌ این طرح بیان نموده و در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت حیدریه گفت: این طرح با هدف سازماندهی فعالیت‌های تربیتی در شهرستان و به منظور تکمیل فرایند آموزش در خانه، مدرسه و مسجد با تأکید بر تربیت نوجوان انقلابی اجرا خواهد شد.

سرهنگ پاسدار علی نیک یاد افزود: با توسعه این طرح در مناطق محروم شهرستان بسیاری از نوجوانان مستعد و پرتلاش ابتدا جذب کار‌های پژوهشی و در نهایت جذب مساجد خواهند شد.

در ادامه مدیر آموزش وپرورش شهرستان بیان کرد: فلسفه‌ی طرح شهید بهنام محمدی تقویت باور‌های دینی وارتباط جوانان با مساجد می‌باشد که همین سنگر مساجد بهترین ومهمترین پایگاه در مبارزه با دشمن درونی وبیرونی بوده که به کرات اثرات آن در ادوار مختلف عینا وعملا مشاهده شده است و درپایان سخنان خود به مسئولین ومعلمین حاضر درجلسه گفت: در جهت اجرای پررنگ این طرح همکاری لازم را داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها