خبرهای داغ:
سرهنگ برزگر گفت:  یکی از ابزاری که برای تقابل با جنگ نرم دشمن می توانیم استفاده کنیم زبان هنر است. امروز با زبان هنر می توانیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشته و آن را در بین اقشار مختلف جامعه منتشر کرده و به نسل های بعدی منتقل کرد. 
کد خبر: ۹۰۷۱۴۲۵
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سرود 3 هزار نفری دانش آموزان به پاس گراميداشت ياد و خاطره 3 هزار شهيد استان قزوين صبح امروز با حضور دانش آموزان قزوینی و مسوولان نظامی استان در گلزار شهدای شهر قزوين و در راستای كنگره ملی 3 هزار شهيد استان قزوين برگزار شد.

این مراسم که در گلزار شهدا و در جوار آستان مقدس امامزاده حسین ابن علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار شد، به طور نمادین و در جهت آمادگی اجرا در حضور مدعوین کنگره ملی سه هزار شهید استان برگزار شد.

در برگزاری این همایش آموزش و پرورش ناحیه 2 قزوین، سازمان بسیج دانش آموزی و سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین مشارکت داشتند.

سرهنگ عباس برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم بیان کرد: دانش آموزان سفیران خوبی برای معرفی شهدا به جامعه محسوب می شوند و یکی از روشها جذب دانش آموزان برای شناخت سیره شهدا، مشارکت آنها در امور اجرایی کنگره شهدا و سایر برنامه های مشابه است.

وی گفت: امروز سه هزار دانش آموز از 8 مدرسه در این همایش حضور پیدا کردند و به یاد سه هزار شهید استان گردهم آمدند تا با تقدیم سرود به این عزیزان با آنان تجدید پیمان کنند و اعلام نمایند که راه این سرافرازان را ادامه خواهند داد.

برزگر اظهار کرد: برنامه ها و امور فرهنگی همچون این سرود سه هزار نفری می تواند در ترویج فرهنگ ایثار در جامعه موثر باشد.

وی افزود: یکی از ابزاری که برای تقابل با جنگ نرم دشمن می توانیم استفاده کنیم زبان هنر است. امروز با زبان هنر می توانیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشته و آن را در بین اقشار مختلف جامعه منتشر کرده و به نسل های بعدی منتقل کرد. 

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اضافه کرد: امیدواریم با این گونه فرهنگ سازی ها بتوانیم در کنار آشنایی جامعه با اهداف کنگره سه هزار شهید استان در برگزاری باشکوهتر این اتفاق بزرگ فرهنگی و معنوی بیش از پیش موفق باشیم.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها