در دیدار مسئول بسیج کارمندی و مدیرکل جدید بنیاد شهید آذربایجان شرقی مطرح شد
مدیرکل جدید بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان شرقی در دیداری که مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه استان داشت، گفت: با روحیه جهادی و حرکت در مسیر شهدا بسیاری از مشکلات مردم را می توان حل و دشمن را مایوس کرد.
کد خبر: ۹۰۷۱۴۱۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عباس پورحسن افزود: مسئولان باید با وحدت و همدلی برای پیشبرد اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی تلاش بیشتری کنند.

 وی با اشاره به مشکلات گوناگون خانواده‌های شهدا و ایثارگران، بیان کرد: در شرایط فعلی اقتصاد کشور، امکانات و اختیارات مدیران شاید نتواند آن‌طور که شایسته است پاسخگوی نیازهای ایثارگران و جانبازان باشد، ولی همه تلاش این اداره برای جلب رضایت آن هاست.

پورحسن اضافه کرد: در وضعیت کنونی جامعه، مسئولان باید با جان و دل به مشکلات اساسی مردم رسیدگی و آن را حل کنند و مبادا رفتار برخی کارمندان به گونه ای باشد که مردم از نظام و انقلاب دلسرد شوند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: همه مسئولان باید روز به روز برای پیشرفت نظام، بیش از پیش تلاش کنند و که این امر جز توکل به خدا و روحیه جـهادی ممکن نیست.

محمد اسکندری افزود: بسیج همواره در همه عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی، دفاعی در کنار مسئولان و مدیران بوده و آمادگی آن برای حل مشکلات اقتصادی از وظایف اصلی سازمان بسیج است. 

ارسال نظرات